Hundskrälle

Är det nån som har en trubbig, rostig smörkniv till utlånes? Eller möjligvist en gammal nötknäppare?
Det är såklart "sångfågeln" Mille jag skulle behöva modifiera litegrann... Edith börjar närma sej höglöpen och Mille är frustrerad och vill uppvakta och komma till. Att höra ett ständigt gnällande går på nerverna. Snart kastar jag ut hundskrället genom fönstret. Nu är han tack och lov tyst iaf. Men han börjar väl igen om några minuter..

Idag har jag bakat. Mer om det senare. Det var inte roligt och mitt tålamod var på god väg att ta slut också. Nu är det klart iaf.

Kommentarer
Postat av: mamsislamsi

Du får ta dig en tur till Storliden så finner du lugnet.

2008-12-30 @ 17:30:54
Postat av: Anonym

Du får ta dig en tur till Storliden så finner du lugnet.

2008-12-30 @ 17:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0