Bloggtorka

Min dator har inte varit så samarbetsvillig på sistone, därav torkan... Men jag har pysslat litegrann här hemma! Lånade en häftpistol av mamma och pappa och klädde om strykbrädan, lite finare va?
Jag satt i säkert en timme med picasa igår för att redigera bilder. Det här kollaget blev det... och då blev det inte ens rätt bakgrundsfärg :( Men nu håller Björn på att hjälpa mej att fixa med datorn, har fått nya hårddiskar. Så snart så blir det lite bättre uppdateringar! Jag vet att alla mina trogna läsare är förtvivlade!! :D

Idag har vi varit ute hos mamma och pappa och ätit påskmiddag iallafall. Det var gott och trevligt! Innan fick vi dra lite granris i skogen. Linus och Rebecka var också hemme över påsk! :)

Nu ska jag lägga mej i soffan och se Herre på täppan och må illa över godiset som jag råkade äta för mycket av





                     
                                                                                                                                         


Kommentarer
Postat av: Leena

Ja, den blev mycket snyggare med nytt tyg. Tack för den fina påskharen som vi fick i dag.

Jag sätter in den på min blogg i morgon.

kram

2009-04-12 @ 21:29:09
URL: http://leenaingvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0