Uppdatering

Snart är min jobbiga jobbvecka över. Jobbar 10-18 imorrn och sen personalmöte i 3 timmar på måndagmorgon. Sen är jag ledig till på onsdag. 54h tror jag att jag jobbar den här veckan. Fick höra att man bara får jobba 48h som mest på en vecka som personlig assistent.. Det visste tydligen inte mina chefer (och jag)

Ikväll efter jobbet kom Linus och hämtade mej och vi for hem till mej och gick ut med hundarna. sen åkte vi till Storliden och åt och umgicks litegrann. Sen körde pappa oss till stan igen. Och imorgon åker Linus och Rebecka tillbaka till Norge.


Vi åt förresten raggmunkar för ett tag sen. Dom var goda! Lingonsylten hade tagit slut, så vi fick spontankoka ihop en burk med lingon från frysen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0