Äntligen!!

För 1,5 år sedan så tappade jag bort min lilla påse med broderigarner. Fråga mej inte hur.. Fråga mej inte heller hur jag lyckades tappa bort ett par, i princip oanvända, jeans som jag broderade på samtidigt! Synd som tusan. Jag hann iallafall ta kort på dom just innan dom försvann. Kanske råkade jag använda min kombinerade kamera/förintelsevapen?




Jag hade fått garnerna av min kära mor. Och jag trodde att hon inte hade mer, men där hade jag fel! Hon hade massor, som hon inte använde dessutom :) Som jag fick! :) Hurra!! Det är roligt att brodera. Perfekt sysselsättning på jobbet då det är dötid också.

Jag har tidigare broderat på min brukares scarfar (som jag dessutom har sytt! :D  )
Så det blev på en sån nu också. Har tidigare broderat nästan bara korsstygn. Har varit så dålig på andra typer av stygn, men nu är jag rätt bra på stjälksöm! Och kolla va fint det blev! Jag tog bilden med min mobilkamera, så kvaliten är ju inte så bra



Kommentarer
Postat av: Leena

Oh , vad fint, jag önskar mig nåt i den stilen då jag fyller år

2009-01-13 @ 21:38:02
URL: http://leenaingvar.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha, ja Zombra ja... hon små skäller varje gång de låter i trapphuset, låter mer som ett gruff än ett skall, sen ibland kan hon få till några gurglande morrningar. Bra söt är hon

2009-01-14 @ 13:18:26
URL: http://elinbillstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0