365 saker

Nja.. inte läggdags riktigt än. Tänkte länka till dagens blogg! Igår bestämde jag mej för att göra morgondagens (alltså dagens) "sak man kan göra" på 365 saker du kan göra. Vad det än skulle vara. Som tur var så passade det mej ganska så bra, jag har gerillastickat tidigare. Men det hanns inte med idag. Och blev lite bortglömt. Jaja, det är en kul grej iallafall! Och en rolig blogg är det. Får se om jag gör morgondagens sak istället.

NU ska jag gå och lägga mej. Ska till blodcentralen imorgon och lämna plasma. Natti

Kommentarer
Postat av: Anneli

Bäst jag skriver nått här så terroristen blir nöjd,jag vill gärna att min hund ska vakna upp med ett huvud i morgon!

Va försiktig så du inte somnar när du ger blod,vi vill ju inte att du ska bli helt utan...hehehe

2009-01-09 @ 08:57:20
URL: http://annelihaggbom.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0