Trevlig helg!

Ikväll har jag haft mina kära arbetskamrater på fika. Det var väldigt trevligt.
(Fick en anledning att städa lägenheten ordentligt också :D )
Jag gjorde pollycupcakes och amerikansk äppelpaj. Ska lägga upp bilder på det sen. Det blev väldigt uppskattat kan jag lova! Nu ska jag snabbt ute med Mille och Edith och sen lägga mej i soffan och se på Herre på täppan. Det blir skönt. Har inte suttit ner många minuter idag. Bakning, städning och långpromenad har dagen bestått av. Tur så har Björn också städat och lagat mat. Det är skönt att göra saker hela tiden, fastän man blir trött. Igår var det fullt upp också. Storhandlade och haft Micke, Maria + 3 barn på semmelfika. Imorrn blir det kanske lite lugnare. Ska "bara" på personalmöte, träna mej och träna hundar.

Hoppas ni haft en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0