Shopping



på sista tiden har jag faktiskt shoppat kläder och skor! Fast jag har kommit sjukt billigt undan. 2 par skor, 2 par jeans, 1 t-shirt och 1 jacktröja för 1100:- !
Fast den där jacktröjan räknade jag inte med, den kostade 400:- och betalades med ett par byxor som Björn lämnade tillbaka pga dålig kvalite.

På bilden har jag på mej t-shirten som jag köpte. Den var så fin! Och jag var så snygg att det kom en fotograf in till badrummet för att ta kort på mej! När jag tog kort på mej själv..

Kommentarer
Postat av: Leena

Snyggt!

2009-03-20 @ 11:46:30
URL: http://[email protected]
Postat av: Ingvar

Ja, du blev en riktigt giftig tjej (ska ni gifta er??)

2009-03-20 @ 18:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0