Godkväll

Nu har jag varit hemma i knappt en timme. Var roligt livet är ibland :( Åkte till jobbet 06:30 och kommer hem 21:15
Egentligen skulle jag kommit hem efter kl 20. Men jag fick soppatorsk halvvägs hem. På E12an började det krångla... Tur, tur, tur så hann jag in på Östra Gymnasiets parkering. Annars hade jag mest troligt dött... Antingen av att bli överkörd av en lastbil eller av nervsammanbrott. Men jag får skylla mej själv. Jag visste att tanken var så gott som tom. Tanken rymmer 60 liter och jag hade kört 64 mil. Men bilen brukar dra 0,7l/mil. Men det har blivit några kallstarter på sista tiden, och det drar ju endel soppa. Men jag brukar alltid tanka innan mätaren går över 60 mil, för att vara på den säkra sidan.. Men inte nu. Damnit!
Men från Östra och till Statoil är det ju ganska nära.
Men nu är jag hemma iallafall. Ska ut med hundarna nu och sen är det läggdax. Är sjukt trött. Ska upp tidigt imorgon också för att lämna plasma 7:30. Men sen jobbar jag bara några timmar på e.m/kvällen.

Mitt nyårslöfte: Skjut inte upp saker hela förbannade tiden. Det blir bara jobbigare då.

Kommentarer
Postat av: glamourmumin

hur lyckas du vara uppe och igång klockan 07:30?! jag är imponerad!! plasma/trombocyter kan jag endast ge efter kl 12, då kroppen är vaken och jag likaså. kanske förändras det när man skaffar sig ett jobb och genom detta blir vuxen?!

2008-12-20 @ 20:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0