Linas födelsedagsfika!

Vi var bjudna på kalas hos Lina som skulle fylla år! Och hon hade som vanligt dukat upp med massa gott. Marängtårta med hemmagjord lemoncurd tex, jag älskar lemoncurd!




Och mototskakecupcake



Min present. För ca 9 år sedan så fick jag ett blandband av Lina, och det hette "apa säger synth". Nu fick hon tillbaka bandet i form av ett halsband. hihi
Asken har jag gjort med decopage



Maria, Kalle och Siv var också där. Siv är en tax på 3 månader. Så söt! Hon och Vincent hade ganska skoj. Vincent var helt galen och sprang fram och tillbaka. Siv var lite lugnare.
Vi lämnade våra hundar hemma, enklast så ;D




Man skulle kunna tro att Vincent var lugn och gosig här.. men det var han inte, han var galen och ålade sej hit och dit och pussades och busade :D
Vi hade en trevlig kväll :)

Kommentarer
Postat av: glamourmumin

äntligen får jag se siv! vilken tur att du har kameran med dig och en blogg att visa upp vovvarna på! tackar ;D

2009-02-23 @ 22:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0