Pavlova och pungkulor

Anneli och Jonte kom på fika. Det var trevligt! Jag dukade i barnkalas-stil :)
Jag fick knallrosa nylonband som jag ska sy ett halsband åt Uno av. Edith ska få ett också :) Inte Mille tror jag. Kanske en pungvärmare dock. hihi. Stackars Mille får knallröda kulor när vi är ute i snön




Vi gjorde portionspavlovor. Men nåt gick snett och marängen sjönk ihop! Från att vara ca 5 cm höga till att bli inte ens 1 cm. Riktigt trist :( Förstår inte vad vi gjorde för fel heller.
Men dom blev ju inte äckliga iaf :D


Kommentarer
Postat av: Leena

DE ser då goda ut i alla fall.

2009-02-08 @ 19:24:42
URL: http://leenaingvar.blogg.se/
Postat av: Anneli

Dom va jätte goda!!

Sen att jag har en otacksam unge är ju en annan sak ;)

Men mamman tyckte att det va gott iaf!

Tack så hemskt mycket för fikat och det trevliga sällskapet, Julia va ju hur söt som helst :)

2009-02-08 @ 20:29:31
URL: http://annelihaggbom.spaces.live.com/
Postat av: Lina

Vad fint och mysigt det såg ut iallafall :)

2009-02-09 @ 01:22:50
Postat av: Lina

Ser jättefint och mysig ut :)

2009-02-09 @ 01:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0