Kvällsfika

Idag efter jobbet så gick jag hem till Lina. Vi har känt varandra i snart 10 år och hon är en av mina bästa vänner. Hon och hennes kille har just flyttat till en likadan lägenhet som vi har, fast spegelvänd. Det är i samma område som vi bor i också, så vi bor med andra ord grannar :)

Hon trodde att hon inte hade nåt fika att bjuda på, men så trollade hennes kille, M, fram 6 olika kaksorter från frysen! Drömmar och potatisbakelser och annat gott. Jag som förväntade mej en kopp te :D
Vi bytte julklappar, alltid försenade juklappar :D Lina fick en burk med kakmix och jag fick bakformar. Man skulle kunna tro att vi utgick ifrån ett tema.




Deras lilla valp, Vincent, hade vuxit på sej ordentligt sen sist. Och full fart var det i honom, han skulle klättra och busa och göra allt samtidigt. Han är riktigt go.



Lina ska bli min träningskompis, passar väl bra då vi gillar det här med att baka :D

Nu är det läggdags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0