Söndagfrukost

Natten till idag så jobbade jag. När jag kom hem tog jag hundarna på en kissrunda, sen la jag och Björn oss i soffan och såg på lite tv. Hundarna var med och myste. Sen vaknade vi några timmar senare av att Julia steg upp vid 11 :D Det var såå skönt att ligga och sova i soffan. Edith låg och snarkade med nosen i min nacke. Hon är ju oftast inte så gosig av sej.
Björn kom med den braiga idén att fixa brakfrukost! Vi köpte gott bröd, brämhults jos, melon m.m. Det var den bästa frukosten jag ätit nånsinn! Ska lägga upp foto på det sen :) Vi satt och åt länge och blev proppmätta! Mysigt. Sen tog vi en promenad i det sköna vädret.
Nu har Julia nyss åkt och jag och Björn gör oss iordning för att fara till jobb och hundträning. Björn ska jobba och jag ska träna Mille :)
Nä nu ska jag klippa korvslantar och göra iordning för robotdammsugaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0